ُRealGirl


ُRealGirl

دکتر شریعتی

 

و

 و

 

 

وقتی که دیگر رفت

 

 

  من به انتظار آمدنش نشستم.

 

 

 وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد

 

 

  من او را دوست داشتم.

 

 

 وقتی او تمام کرد

 

 

  من شروع کردم.

 

 

 وقتی او تمام شد

 

 

  من آغاز شدم.

 

 

 و چه سخت است.

 

 

 تنها متولد شدن

 

 

  مثل تنها زندگی کردن است،

 

 

  مثل تنها مردن !

 

 

 

«دکتر علی شریعتی»                  

 



نظرات شما عزیزان:

rasool&sohila
ساعت7:59---25 اسفند 1390
چتـــرت را ببـند ..



سـری بـه کلـبه ی بـــارانـی ام بــــزن ..



کمــی زیــــر ِ بـــاران ِ دیـــدگـانــم خـیس شــو !



و اگـــر مجــالـی بــــرای ِ همـنـوایــی بــود



کـمی بـا من ،

هـــمـنـوا شــــو ..



k.d
ساعت20:19---11 اسفند 1390
واقعا عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: faezeh Darchinian ׀ تاریخ: یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀ لینک این پست ׀


© All Rights Reserved to realgirl.LOXBLOG.COM / Theme by:
bahar 20



سی کی هاست - تشریفات - گویا آی تی - تک تمپ - یزد | قالب پرشین بلاگ - گرافیک - وبلاگ