ُRealGirl


ُRealGirl

موچه عاشق

روزی حضرت سلیمان مورچه ای را در پای کوهی دید که مشغول جابجا کردن خاک های
پایین کوه بود. از او پرسید: چرا این همه سختی را متحمل می شوی؟
مورچه گفت: معشوقم به من گفته اگر این کوه را جابجا کنی به وصال من خواهی رسید
و من به عشق وصال او می خواهم این کوه را جابجا کنم. حضرت سلیمان فرمود: تو
اگر عمر نوح هم داشته باشی نمی توانی این کار را انجام بدهی.
مورچه گفت: تمام سعی ام را می کنم... حضرت سلیمان که بسیار از همت و پشت کار
مورچه خوشش آمده بود برای او کوه را جابجا کرد. مورچه رو به آسمان کرد و گفت:
خدایی را شکر می گویم که در راه عشق، پیامبری را به خدمت موری در می آ ورد...
تمام سعی مان را بکنیم، پیامبری همیشه در همین نزدیکی ست...


خوشبختی جبر خداوندیست و بدبختی اختیار و انتخاب  خود ما



نظرات شما عزیزان:

مدیریت وبلاگی برای همه
ساعت20:59---20 فروردين 1391
سلام به مدیریت این وبلاگ
من آدرس وبلاگ شما را لینک کردم.
از همکاری شما متشکرم
ان شاءالله بیشتر از این با یکدیکر همکاری داشته باشیم
wbh
معنیw=وبلاگی
معنیb=برای
معنیh=همه
تماس فرت.


zary
ساعت15:13---20 فروردين 1391
فوق العاده بود محشره بهت تبریک میگم به خاطر وب قشنگت

وبلاگی برای همه
ساعت19:29---19 فروردين 1391
سلام مدیریت وبلاگی برای همه هستم.
شما مرا لینک در ست نکرده اید.
وآدرس لینکی وجود ندارد
شما لینک را تحصیح کنید وسپس بهwww.wbh.lxb.irمراجعه کنید ولینک خود را در آن بگذارید


zbz
ساعت12:56---19 فروردين 1391
داستان جالبی بود.کسی که عاشق شد دیگه چیزی واسش مهم نیست.بازم میام عزیز.تو هم بیا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: faezeh Darchinian ׀ تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀ لینک این پست ׀


© All Rights Reserved to realgirl.LOXBLOG.COM / Theme by:
bahar 20



سی کی هاست - تشریفات - گویا آی تی - تک تمپ - یزد | قالب پرشین بلاگ - گرافیک - وبلاگ